Coupon code " Themeshopy18 " - 20% off of any purchase! Buy Now!

Perfect Blog Theme

Home  »     »   Perfect Blog Theme

Homepage SUPPORT Perfect Blog Theme

This topic contains 5 replies, has 4 voices, and was last updated by  developer 2 weeks ago.

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • Author
    Posts
  • #1253

    developer
    Keymaster
    #1259

    denver.meadows
    Participant

    got it

    #1261

    cryptoneiros
    Participant

    I got it too and it is anything but “perfect.” I liked the lite version but the “Pro” version is totally different: I wanted to crop my logo with the WordPress image editor only to discover that you can only crop it so much in the pro version, in the lite version you can crop the image as much as you need to.. instead of the navy background colour in the lite version, it has a very ugly salmon colour in the header. You can’t change it in the settings at all. You can’t change the font colours and the image slider doesn’t even appear when it’s enabled.. need I go on?

    Overall, I’m very disappointed in this theme and the “support” I have received didn’t even read my entire message. I outlined all of the issues I was having and they replied back asking for my site url and asked about only about ONE of the issues I was having with their theme.. I regret spending money here at this point.

    Hopefully, I will get PROPER support and I will retract this message. If not, I will post it everywhere that themeshopy advertises.

    #1267

    developer
    Keymaster

    Hi,

    Sorry for the inconvenienced caused to you.

    We don’t have 24 hours support. We will address your issues in the stipulated time of 6-8 hours, rest assured all your queries will be resolved at the earliest with Sunday being an exception. https://www.themeshopy.com/terms-and-conditions/. That is why you got a response in that span of time.

    It would be better for us to check the issue with the help of screenshot or the site URL. And yes premium version is completely different than the lite version. We have asked for the URL first so that we can assist you in a single mail that will save our time as well as yours.

    We have specified only single issue while asking about the site URL it doesn’t mean we never provide the assistance about rest of the point.

    So specify your site URL so that we can check the issue and assist you accordingly.

    Thanks

    #1282

    judibortle
    Participant

    I am really disappointed with this theme. It doesn’t look anything like the page it shows when you buy it. Tonight, I received this message when I tried to add the required plug=in.

    Download failed. A valid URL was not provided.

    I hope they fix this for me quickly.

    #1283

    developer
    Keymaster

    You can download the plugins from your confirmation mail or from your registered account at the Themeshopy.

    My Account

    After downloading the plugin go to the plugins -> Add New -> Upload and upload the zip file it will work.

    Thanks

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)

You must be logged in to reply to this topic.

ThemeShopy

CONTACT US

Translate ยป